lördag 20 augusti 2011

Fredag med löpband, tacos och öl

Fradag hos oss blir ofta en tacokväll och gärna med en öl eller två till och  sedan pop corn.

Det hade regnat hela dagen och jag hade stort set varit stillasittande hela dagen. Jag viste att det var bara att gå in på löpandet och göra sina 5km. Dels för att jag vill göra 5km varje dag men också för att jag vill ha ett kcal intag som är mindre än förbränningen.

Igår brände jag -2655
Åt för 2128
vanlig felräkning 212
-------------------------
Skillnad -315kcal

Målet är att ligga på melaan -500-1000 och det jag gjort de andra dagarna, så detta är helt ok.
Det som jag är stoltas över det är at jag inte bara promenerade , utan växlade mellan jogging (8km/h) och gång (6km/h).

Det var en bra fredag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar