onsdag 17 augusti 2011

Ny 5km runda

I går gick jag en runda som var runt Strömsvattnett, runt hotel Laholmen, upp för den stor backen bakom station, förbi högstadiet och hem. Den var precis 5km. Helt underbart och ha en rutt som man vet är trevlig utsikt och bra distans.

Sedan gick jag den tillsammans med en granne. Alttid trevligt med sälskab.

I går brända jag -2823kcal
Konsumerat 1461kcal
+ 10%          146kcal
--------------------------
Diff  -1216kcal

Jag hade tänkt göra en smoothie för jag misstänkte att jag var på för stort minus, men jag hamnade i soffan med en bebis på armen och var egentlig inte hungrig.

I dag känns det somom jag har fått tömt kroppen på det extra vatten som den samlat på sig i helgen, med alla öl som jag drak.

Känns gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar