torsdag 18 augusti 2011

viktklubb.se

Har som sagt gått med i viktklubb.se
Intressant och läsa om andra människor. Vissa kan jag relatera till och andra inte.

Har startat en tråd för 8 personer med ungefär samma mål som jag.
Det väldigt inspirerande och följa dom och peppa varandra och låta mig bli peppat av andra.

I går onsdag brände jag -2714 kcal
konsumerade 1992kcal
10% fel 199kcal
-------------------------------
-523kcal

I dag torsag har jag hittils brunnit - 2216
bränner sista timmen 1kcal pr minut när jag sover -60
konsumerat i dag 1643kcal
10% fel  164
---------------------------
- 469kcal

Målet är mellan -500 och 1000 pr dag.
Jag ser vad som händer när jag inte går en enda promenad.
Jag tänker inte gå 5km nu, men jag ska studsa omkring lite så jag bränner 31kcal extra innan kl 24.
Jag tar det på löpbandet. Lets GO innan bebisen vaknar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar