fredag 27 maj 2011

Orken går i vågor

Torsdag blev en städdag på vinden (som ursäkt) sedan blev det aldrig mera en enstaka småpromenader. Totalt blev det 1km. Inte mycket att skryta med. Orkade inte mera.

I dag fredag har varit desto bättre. En riktig långpromenad på 2 ½ timme, som gick genom ojämn terräng, sedan en pizza till kvällsmat. Den satt fint. Det var jag värd.

Nu ska jag slänga upp benen i soffan och äta lite glass och hoppas att bebisen snart har lyst att titta ut. Det roligt det med glassen. Egentlig så är inte jag så himla förtjust i glass, men i går fick jag värsta kravingen efter chokladglass och den har kommit tillbaka nu i kväll. Tur att jag inte har börjat räkna kalorier ännu.

Nu ska det frossas!

2 kommentarer:

  1. Min vän det var du verkligen värd! Nu får han ta och komma tycker jag. Sim Sala BIM och jag viftar med mitt trollspö!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, ingen baby än, men massor med förverker.

    SvaraRadera