söndag 22 maj 2011

Vecka 2 avklarat

Då har vi klarat av andra veckan med 5 km om dagen.

Jag är djupt imponerat över hur Titti har kommit igång.
Under veckan har hon inte bara gjort 32,5km promenader utan även cyklat 20km, köpt gymkort och testar andra aktivitet. I tillägg så jag en hel kilometers löpning. Jag trodde inte att lysten att springa skulle komma så fort. Way to go girl.

Själv har jag gjort 30km. Jag ska göra 5km till i dag så jag håller mitt ord. I går var jag på bröllop så då blev det inte gjort så mycket. Det ingen ursäkt bara ett faktum, som jag tar igen på löpbandet i kväll.

Anna har också fått klämt in några goda promenader, trixat och fixat för att få det hela till att gå ihop.

Jag är stolt över oss.

2 kommentarer:

  1. Jag är också väldigt förvånad över mig själv och väldigt stolta över oss alla! Jag hoppas att jag kan hålla detta uppe! Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Det kan du vännen. Du är en sån som håller vad hon har sagt att hon ska göra.

    SvaraRadera